برای دانلود فایل PDF راهنمای استفاده از سرویس پازلینو بر روی دکمه کلیک کنید.

روش نصب و استفاده از سرویس پازلینو

روش نصب پازلینو مداد

1- نرم افزار پازلینو را از سایت انتشارات مداد قسمت سرویس پازلینو (www.mymedad.com/pazzelino) دانلود کنید.

2- برای نصب بر روی فایل puzzleino-1.0.2.exe دو بار کلیک کنید.

راهنمای پازلینو مداد

3- در مرحله بعدی قوانین و مقررات استفاده از پازلینو را مطالعه و در صورت موافقت روی i accept the agreement کلیک کنید و بعد روی دکمه Next.

راهنمای پازلینو مداد

4- در مرحله بعد مکانی که قصد دارید نرم افزار در آنجا ذخیره شود را تعیین کنید ، از آنجایی که نرم افزار حجم زیادی ندارد و مکان دانلود فیلم ها در مراحل بعدی از شما پرسیده می شود اجازه دهید در همان درایو پیش فرض نصب شود سپس بر روی دکمه next کلیک و در ادامه بر روی دکمه install کلیک کنید.

راهنمای پازلینو مداد
راهنمای پازلینو مداد

5- در مرحله بعد بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

راهنمای پازلینو مداد
نحوه استفاده از سرویس پازلینو مداد

برای استفاده از پازلینو در این مرحله نام کاربری و رمز عبوری که از انتشارات مداد دریافت کرده اید را در کادر مورد نظر وارد کنید.

صفحه ورود به پازلینو مداد

بعد از ورود به صفحه اصلی پازلینو ، نرم افزار از شما مکانی برای دانلود فایل ها می خواهد. در این مرحله شما فقط یکی از درایو های خود را انتخاب کنید نیازی به ساخت پوشه نیست ولی اگر تمایل به ساخت پوشه داشتید حتما از حروف انگلیسی استفاده کنید.

راهنمای پازلینو مداد

حالا برای دیدن فیلم های آموزشی پس از کلیک بر روی آیکون این قسمت وارد این بخش خواهید شد. در اینجا ابتدا روی پکیج مورد نظر از منوی سمت راست کلیلک کنید تا منوی درختی باز شود ، سپس فصل و درس را از زیر منو انتخاب کرده ، وقتی فیلم ها در سمت چپ نمایش داده شد اقدام به دانلود و تماش فیلم ها کنید.

نکته: در صورتی که دانلود فیلم ها با تاخیر انجام شد دکمه کشویی لینک دانلود را بر روی لینک کمکی قرار دهید.

بعد از پایان دانلود هر قسمت دکمه دانلود به حالت پخش در می آید . برای مشاهده فیلم ها بر روی دکمه پخش فیلم کلیک کنید.

راهنمای پازلینو مداد

در صورتی که به  هر دلیلی فیلم پخش نشد بر روی دکمه دانلود مجدد کلیک کنید.

برای استفاده از قسمت آزمون در صفحه اصلی بر روی دکمه آزمون کلیک کنید سپس پکیج مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت تعداد سوالات مورد نظر را مشخص کرده و آزمون دهید. گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه پایان آزمون کلیک کنید . نتیجه آزمون شما نمایش داده می شود . برای بررسی آزمون هایی که قبلا انجام شده است می توانید با کلیک بر روی دکمه نتایج آزمون های قبلی لیست تمام آزمون های انجام شده را بررسی نمائید.

قسمت محتوای تکمیلی هم فایل ها به صورت pdf هستند که بعضی از آنها قابلیت دانلود و پرینت دارند ولی بعضی فقط قابلیت دیدن دارند.

راهنمای پازلینو مداد

سوالات متداول سرویس پازلینو مداد

سرویس پازلینو مداد روی چه سیستم عامل هایی کار می کند؟

پازلینو مداد فعلا فقط بر روی سیستم عامل ویندوز (کامپیوتر و لپ تاپ) قابل اجرا است ولی تا چند هفته آینده بر روی اندروید و به ترتیب برای سایر سیستم عامل ها هم قرار می گیرد.

سرویس پازلینو مداد چند کاربره می باشد؟

پازلینو مخصوص یک دانش آموز است ولی به هر دلیلی اگر کامپیوتر دانش آموز تغییر بکند می تواند پس از اعلام به پشتیبانی مداد ، سیستم قبلی او غیر فعال خواهد شد و سیستم جدید جایگزین می گردد.

آیا پازلینو مداد نرم افزار آنلاین است؟

سرویس پازلینو ترکیبی از نرم افزار آنلاین و آفلاین می باشد ، فقط زمان ورود احراز هویت می شوید. نکته: فایل ها از روی سیستم خودتان خوانده می شود بنابراین پس از دانلود یک فایل جدید حجم  اینترنتی از شما کم نخواهد شد .

میزان مصرف اینترنت پازلینو چه مقدار است؟

حجم فیلم ها و فایل های قرار داده شده در پازلینو با کیفیت مناسبی بسیارکم شده و میزان مصرف ماهیانه شما شاید بین 3000تا 5000 تومان هم نرسد. ولی با تدابیر موسسه مداد همه سرور های پازلینو  در ایران هستند و اینترنت شما نیم بها محسوب می شود.

در صورتی که موفق به خرید به صورت آنلاین نشدید فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان موسسه مداد باشید. با تشکر

تماس با موسسه مداد

 

تلفن های تماس انتشارات مداد

021-66478980  021-66418475  021-66418738

لطفا فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .